Ik heb 23 mei besloten een gsm aan te schaffen bij www.gsmboulevard.nl een bedrijf dat goed uit de bus kwam op de prijsverglijk site van de consumentenbond.,25 mei kreeg ik een mailtje dat mijn geld binnen was maar dat het door mij bestelde toestel niet te leverren was ze wilden een anderre sturen , daarin had ik geen intresse gsmboulevard.nl anuleerde de besteling en beloofde me mijn geld terug te storten , ik denk dat er 30 e mails over en weer zijn gegaan en elke keer werd beloofd het geld terug te storten , eerst door ee n namloze medewerker vervolgens door sylvia daarna door [EDIT: naam verwijderd door redactie] maar nu na een maand is er nog niets terug , kan ik aangifte doen tegen www.gsmboulevard.nl ???
ik ben hier zeer benieuwd na omdat de limiet hier berijkt is na een maand zeuren om mijn eigen geld omdat het bedrijf niet kan leverren !
ronny platschorre heinkenszand .