BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijg ik mijn geld terug voor geannuleerde vlucht van EasyJet?

Bijdrage door gebruiker
01-03-2010
4 reacties
Mijn vlucht Amsterdam-Basel op 10-2-2010 werd ongeveer één maand voor vertrek geannuleerd. Ik kreeg de keuze: of overboeken naar een andere vlucht, of restitutie van het betaalde bedrag. Ik koos voor restitutie (dit heb ik aangevinkt in een email/website). Sindsdien heb ik niets meer van EasyJet gehoord. Ik krijg geen reactie op mijn mails, die ik stuur naar:
blackhole@easyJet.com. Dit is het enige contactadres dat ik heb.
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.