Als ik naar www.hotmail.com ga dan krijg ik een inlogscherm om mij aan te melden met mijn hotmail account.
Een paar maanden geleden stond hier nog een overzicht van verschillende (de laatste paar ingelogde) e-mailadressen waarop ik kon inloggen, je hoeft dan niet steeds weer het hele e-mailadres in te tikken, maar kunt er simpelweg op klikken en vervolgens eventueel nog een wachtwoord invoeren.
Nu moet ik iedere keer als iemand anders in heegt gelogd op mijn computer opnieuw mijn e-mailadres intikken. Ik vind dit erg vervelend want er zijn meerdere mensen die hun mail bekijken op mijn computer.
Weet iemand wat ik kan doen om te zorgen dat hotmail de laatse paar ingelogde e-mailadressen onthoudt en dus weer een ovezicht weergeeft?