ik heb voor mijn bedrijf een isdn aansluiting bij kpn. ik wil voor mijn fax naar een andere aanbieder (e-fax) zodat ik ze per mail kan ontvangen. Daarvoor moet het nummer over gezet worden (gemigreerd) Door E-Fax ben ik gewaarschuwd dat zij dit kunnen verzorgen voor het betreffende nummer, maar dat er een risico is dat KPN doodleuk alle nummers afsluit. Dit is niet mijn wens.
Ik prbeer nu al 2 weken iemand van KPN aan de telfoon te krijgen om uitleg te krijgen en een bevestiging dat ze correct zullen handelen en mijn overige 3 nummers niet afsluiten. Ik stuit vooral op domheid, onkunde en veel doorverwijzen naar andere afdelingen. NIEMAND IS OF VOELT ZICH VERANTWOORDELIJK Telefonisch zijn ze onbreikbaar, wachttijden van 20 minuten zijn heel gewoon, evenals het voortijdig verbreken van de verbinding voordat je ook maar iemand aan de lijn hebt gehad. Of e-mail wordt niet gereageerd, kortom ik weet niet meer wat nu te doen.
Het moet toch mogelijk zijn IEMAND AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN DIE WEET WAT HIJ DOET?
Kunt u mij verder Helpen?