BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kom ik van tele2 thuis af

Bijdrage door gebruiker
01-08-2016
5 reacties
ik ben sinds 20 november 2015 klant bij tele2 thuis. Sinds begin 2016 heb ik al 1 nieuwe afstandsbediening, 2 nieuwe modems en 3 monteurs gehad. sinds 6 juni 2016 had ik ineens geen tv, internet en telefoon meer. modem lampje was rood dus ik heb de volgende ochtend gebeld want je kan tele 2 alleen maar bellen tussen 09:00 en 20:00 van ma t/m vrij en op zaterdag kan je bellen tussen 09:00 en 18:00. de medewerker van tele2 klantenservice die ik had verteld van het probleem kon mij vertellen dat de modem kapot was en dat ik tussen de 3 a 5 werkdagen moest wachten op een nieuw modem. toen heb ik verteld dat dat voor mij een probleem was, omdat ik in mijn examen periode zat. De medewerker kon mij niet verder helpen, want de modem was al verstuurd. ongeveer een week later is de nieuwe modem binnen. Alleen valt mijn verbinding steeds weg de ene keer en paar uur en de andere keer 10 minuten ongeveer. Ook viel het mij op dat ik ineens niet meer op mijn wifi kon komen dus ik heb ik weer gebeld naar Tele2. Maar om een lang verhaal kort te maken ik ben nu al sinds 6 juni 2016 bezig met het zelfde probleem die zij niet kunnen oplossen. alleen mag ik nog steeds niet kosteloos overstappen een van de redenen hiervan was omdat er die zelfde dag een monteur was geweest die niks gedaan heeft maar ik moest toch even afwachten tot mijn tele2 thuis eruit knalt dit overigens nog steeds maar mag nog steeds niet weg. ze verzinnen elke keer wat nieuws waarom niet. HELP!!!! wat kan ik hieraan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.