Na een cotract van 2 jaar bij tele2 te hebben uitgediend besloot ik een half jaar geleden over te stappen naar online.
Tele2 gebeld om mijn kontrakt niet meer te verlengen en dat kon.
Echter autom atische afschrijvingen gingen door, ik heb dat toen geblokkeerd, maar toen kreeg ik aanmaningen en zelfs Intrum Justitia met dreigingen van de rechter en beslaglegging op mijn salaris.
Ik heb ze toen maar betaald want een rechtzaak is duurder.
Ik kijg nu elke maand een rekening, HOE KOM IK VAN DEZE SCHAPEN AF.