BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kom ik van Tele2 af????

Bijdrage door gebruiker
05-01-2006
4 reacties

Ik heb inmaart 2005 een mobiel-abbonement voor een half jaar afgesloten bij Tele2. Nadat ik het toestel een paar weken in gebruik had bleek dat ik merendeel afgewezig was en alleen noodoproepen kon doen. In die periode heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Op een gegeven moment heb ik met een meneer dat besloten dat het abonnement vroegtijdig af gesloten kon worden omdat er zoveel problemen waren omdat bleek dat de teleportering naar Tele2 niet goed gegaan was. Dit is allemaal telefonisch besproken en en kreegte horen dat mijn abonement afgesloten zou worden zodra het toestel binnen was bij hun. Na een paar weken kreeg ik eindelijk mijn retourbox binnen. Deze is op 3 8-05 verstuurd naar hun. Ik dacht dat dit nu afgesloten was... Maar ik kreeg in oktober weer een nota van hun. Ik heb toen weer gebeld en kreeg te horen dat dit de laatste nota was omdat het abbonnementsgeld nog openstond. Er werdt mij verteld dat ze die zouden kwijtschelden en dat dan alles afgesloten kon worden en dat ik geen zaken meer zou krijgen van ze. Op mijn vraag of ik een schriftelijke bevestiging kon krijgen over de afsluiting van mijn abbonement kreeg ik het antwoord dat dit niet mogelijk was omdat ze hier niet aan doen. Dit kan toch niet???? Mij werdt telefonisch verzekerd dat ik geen verdere nota zou krijgen. Later heb ik nog eens een herringering hiervan ontvangen en deze heb ik maar betaald om er af te zijn. Hedenmorgen kreeg ik weer een nota over de openstaande abbonementskosten tot 29-12-2005. Ik heb weer gebeld en er werdt mij verteld dat het abonement afgesloten was maar dat er nog wel kosten openstonden. Deze zijn weer namens Tele2 kwijtgescholden en alles afgesloten worden. Maar ik kon weer geen schriftelijke bericht krijgen over dede besproken zaken.Ik wil graag weten hoe ikvan tele2 af kan komen. Ik heb netjes alle rekeningen betaald en mijn toestel en simkaart teruggeven(in aug 2005). Ik ben alleen niet bereid om deze kosten te betalen omdat ik vind dat ikzedit niet verschuldigd ben.Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan afsluiten want als ik het zo bekijkt zit ik vast tot aan mijn dood bij tele2!!! Ikben van mening dat elk bedrijf zijn klanten schriftelijk moet laten weten dat hun abbonement of account afgesloten is. Bedankt voor de interesse en hoop gauw wat reacties te horen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.