Ik ben nu 5 jaar geabonneerd op Planet Internet, maar sinds zo'n 1,5 jaar zeer ontevreden hierover. Voornamelijk betreffende de webmail die heel slecht werkt. In de afgelopen 1,5 jaar geprobeerd dit weer goed te krijgen, maar al mijn vragen en klachten worden slechts automatisch beantwoord door Planet en dat verhelpt mijn problemen niet. Nu ben ik zo ontevreden dat ik sinds 2 maanden heb geprobeerd mijn abonnement op te zeggen, maar dit lukt niet!Ik heb ruim 5 uur (als het niet meer is) aan de lijn gewacht bij het 0900-nummer van Planet, dat volgens hun website de enige mogelijkheid is tot opzeggen. Vervolgens toch maar eens op meerdere e-mailadressen geprobeerd op te zeggen, o.a. via de administratie. Maar deze e-mails worden er automatisch uitgefilterd en beantwoord: "u kunt hiervoor contact opnemen met het nummer 0900........." Dus vervolgens nog maar eens een klacht ingediend en deze wordt natuurlijk helemaal niet beantwoord "wegens extreme drukte...". Tja, wat rest? Een aangetekende brief met het hele verhaal erin. En wederom: er wordt niet gereageerd!Nu ben ik echt ten einde raad! Hoe kan ik nu toch echt mijn Planet abonnement opzeggen???!