Sinds augustus 2007 heb ik een internetabonnement bij Casema afgesloten. Nu verhuis ik naar mijn broer die al een Casema internetabonnement heeft. Ik ben ervan uit gegaan dat mijn abonnenement zonder problemen zal worden beeindigd, omdat mijn nieuwe woonadres al een internetabonnement van Casema heeft. (Ze kunnen toch geen 2 kabels naar de voordeur aanleggen?) Hier hebben ze geen boodschap aan en verplichten mij het resterende termijn door te betalen. Het gaat hier om 6 mnd a €69,-. Telefonisch heb ik ze gevraagd of het mogelijk was mijn abonnement te downgraden, maar dat is ook niet mogelijk.
Wat kan ik doen om hier toch nog vanaf te komen?