In januari 2008 ben ik benaderd door Traders online, ik had meegedaan met een internet enquête en hoewel ik geen hoofdprijs had, kon ik wel gebruikmaken van een héééle speciale aanbieding ( ja ik weet het, ik ben nummer zoveel). Ik ben erop in gegaan: vanaf eind april een abonnement bij Vodafone mèt nummerbehoud. Eind april geen telefoon, dus gebeld met Vodafone: Er was iets misgegaan met het nummerbehoud, er was een fax over binnengekomen maar de jongen aan de telefoon kon niet zien wat erin stond, alleen dat het ingaan van het abonnement stilstond. Hij verwees me door naar Traders online, want die verzorgde dit contract voor Vodafone. Op mijn opmerking dat ze een toekomstige klant wel waardeloos behandelen door haar af te poeieren naar een vaag telefoonnummer kwam de reactie dat hij het ook vervelend vond, maar het was niet anders. Nu heb ik zoveel slechte dingen over Traders online gehoord dat ik niet meer met hun is zee wil, maar ze hebben mijn contract mondeling doorgelopen en op een bandje staan. Ik heb niks van hun, niets op papier, en tot nu toe lijkt het alsof mijn oude bestaande abonnement ook gewoon door loopt.
Hoe kom ik van zo'n mondeling contract af?
Dat zij hun deel niet nakomen is duidelijk, maar ik durf niet zomaar een ander contract af te sluiten, want straks zit ik met twee! Ik wil t.z.t. wel van mijn oude bestaande contract af, want dat past niet meer bij mij. Kan iemand mij hier wat zinnigs over vertellen?