BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoe kom ik van een provider af

Bijdrage door gebruiker
27-08-2009
12 reacties

Ik heb een sim only abonnement bij SIMPEL. Nou ik word er simpel van. Het abonnement kan niet gewijzigd worden gedurende een half jaar. Bij elke provider kan je altijd upgraden maar bij SIMPEL niet.

Als het belplafond bereikt is, kan je niet opwaarderen zodat je alsnog kunt bellen.

De eerste van de maand is je telefoon dan nog steeds niet beschikbaar.

De mensen die je bellen krijgen een mededeling dat je vanwege administratieve redenen niet bereikbaar bent. Terwijl ze je toch gewoon moeten kunnen bellen ook al heb jij geen beltegoed.

Kortom ik ben niet tevreden en wil er graag vanaf. Ik heb mijn abonnementsgeld al betaald voor twee jaar dus ik zie het probleem niet. Maar simpel zegt dat dit niet kan.

Dit was de eerste en de laatste keer dat ik een contract voor meer dan 12 maanden neem.

Heeft iemand nog een suggestie hoe ik van SIMPEL op een simpele manier afkom?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.