hoi, sinds kort heb ik last met microsot intenet explorer.als ik dit open krijg ik een geel scherm met de melding dat ik pedosites bezoek,nou is dit wel het laatste wat ik zou doenik kan wel een progamma kopen bij hun voor 60.- us dollar dan kom ik er vanaf.weet iemand hoe ik eraf kom??