Op 6april 2006kreeg ik een aantrekkelijke aanbieding van Tele 2 dat inhield dat ik gedurende 3 maanden gratis kon bellen via Tele 2 en daarna mocht beslissen of ik mij zou aanmelden als vaste gebruiker van Tele 2. Dat mocht ik zelf bepalen en het stopte vanzelf en ik mocht daarnazelf bepalen of ik dannogmet Tele 2 verder wilde. Toen begon het 'gedonder'. Ik kreeg van Tele 2ongevraagd een mobiele tefoon toegestuurd, onderrembours. Na een paar telefoontjes werd dat terug genomen, omdatikweigerde het'pakje' aan te nemen. Er werd wel eerst op aangedrongen dat ik de kosten moest voldoen omdat er een 'opdracht' was afgegeven en het pakje al verstuurd was. Ik hebuiteindelijk niet betaald, omdat ikgeen mobiele telefoon bij Tele 2 had besteld. Ten tweede werd een factuur opgestuurd ad. 30.55 euro. En wat blijkt. De factuur ging over de periode waarin ik gratis had mogen bellen via Tele 2met behoud van mijn abonnement van vaste telefonie via KPN. Denkende dat dat een vergissing was heb ik de factuur niet voldaan en is het 'vervaldatum' verstreken. Op een gegeven moment kon ik niet meer bellen via de vaste lijn en moest ik als ik dat wide doen mij aanmelden bij Tele 2. Tele2 had mijn vaste lijn geblokkeerd.Na diverse telefoontjes (via de mobiele telefoon),via diverse lefoonnummers, kreeg ik uiteindelijk een 'verantwoordelijke' persoon (dhr. van Rooijen)aan de lijn die steeds hetzelfde riedeltje opdreunde, " ik maak een notitie van uw klacht enalsuhet factuur voldoe en uweer via dit telefoonnummer (1655-0900-2411602)aanmeld bij Tele2 dan kunnen wij u uit ons systeem halen en de blokkade opheffen".Ik heb aangegeven dat ik mijonder deze omstandigheden niet wens aan te melden bij Tele2. Ik kan mij alleen uit het systeemlaten halen als ik het factuur voldoe. Tot die tijd kan ik niet via de vaste lijn naar buiten bellen, ik ben wel bereikbaar van buitenaf. Wat kan ik hierinnog ondernemen om Tele2 te bewegen de blokkade van mijn vaste telefoonlijn op te heffen zonder de factuur te voldoen?