BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik voortijdig van UPC af???????

Bijdrage door gebruiker
23-10-2005
3 reacties

Vanaf 1 september ben ik lid van UPC ik heb gekozen voor het chello light paket.

HELP ik ben nu 1,5 maand lid van de UPC en wil per direct van ze af, kan dat?

Eerder deze maand was ik telefonisch niet bereikbaar dus naar de klachtenlijn gebeld, na een paar uur was het probleem opgelost!

Nu vanaf donderdag op vrijdag nacht geen telefoon en internet, vrijdag gebeld een storing in geheel rotterdam vertelde ze kon wel eens 48 uur gaan duren. Ik heb direct gemeld daar geen genoegen mee te nemen, volgens hun was er een monteur onderweg.

Zaterdag morgen nog steeds geen internet en telefoon, weer gebeld en hetzelfde verhaal, konden er echt niets aan doen, hierbij heb ik al aangegeven dat ik het contract wil beeindigen.

Zaterdag avond weer bellen en nu lag het probleem alleen bij mijn modum, dus zondag zou er een monteur op hun kosten komen.

Zondag monteur geweest met als gevolg wel internet maar geen telefoon, volgens de monteur ligt het aan de UPC.

Vervolgens UPC gebeld met de klacht en die vertelde dat het signaal niet goed was en ze dinsdag een monteur kunnen sturen.

Ik ben het helemaal zat en vraag me af wat zijn mijn rechten? Kan ik van het 1 jarig contract af omdat ze mij geen diest bieden die ik wil en het dus ook niet snel genoeg verhelpen naar mijn mening?

Wie kan mij helpen????

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.