BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoe kan ik mijn glasvezel abonnement beeindigen

Bijdrage door gebruiker
24-11-2011
5 reacties
Hallo,

ik heb via KICKXL aangemeld voor een glasvezel abonnement in mei 2011 In oktober 2011 is door Reggefiber de glasvezelaansluiting in ons huis geplaatst. Begin november kregen wij bericht dat KickXL ons zou bellen via de uitvoerder van hen, om de glasvezel en modems en het abonnement te activeren? Bij de buren is in oktober al een poging gedaan de modems etc te installeren maar er was geen signaal. Ik heb nu herhaalderlijk bij Kick XL aangegeven dat we nog steeds geen monteur hebben ontvangen om de glasvezel te activeren.

Nu wil ik mijn contract beëindigen omdat KICKXL
in gebreke blijft de glasvezel te activeren. Heb dat gedaan
via email en gezegd dat ik het abonnement wil opzeggen
omdat er nog steeds geen glasvezel signaal geleverd is.
KickXL zegt dat ik geen geldige reden heb het abonnement op te zeggen, omdat ze zeggen binnenkort
de activatie te doen.

Echter er is al nu een maand overeen gegaan en heb nog steeds geen glasvezel internet, tv en bellen.

Wat is de redelijke termijn dat Kick Xl aan zijn verplichtigen
moet voldoen?

Als ik een verzoek indien bij KickXL om mijn abonnement
binnen 14 dagen te activeren, en er is nog steeds geen glasvezel ben ik dan gerechtigd met een aangetekend schrijven naar Kick XL de overeenkomst te beëindigen
wegens geen levering van een glasvezelabonnement?
die 14 dagen, dus in gebreke blijven van Kick XL?

Gaarne reacties hoe te handelen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.