Ik heb hetgeprobeerd via de uitgang van de tape recorder, naar een ingang van mijn soundcard (SB) maar welke ingang met ik gebruiken?Maar toen ik probeerde de tape optenemen met een eenvoudig programma (Alo Audio Center) liep de gehele pc vast, en kan vervolgens ook mijn pc niet meer opstarten. Daar begrijp ik niets van, het is vervolgens na 2x gelukt door de stroom van mijn pc af te halen en de soundcard uit en in het slot te doen. Ik hoop dan ook dat iemand mijn vraag kan beantwoorden want ik vind dit toch wel vreemd.
MVG.
Henk.