Ik heb thuis een kabelverbinding op mijn Macintosh computer via Chello (UPC) en ik wil ook op mijn PC internet. Nu is het volgens UPC niet toegestaan een netwerk te maken tussen twee computers. Via via hoorde ik dat je dat toch kan doen, maar voor een combinatie PC Mac schijnt dat weer moeilijker te zijn. Wie weet hoe ik beide computers op de kabel krijg aangesloten?