BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik advies van jullie krijgen?!

Bijdrage door gebruiker
08-02-2015
4 reacties
Ik heb in juli een abonnement aangesloten bij tel 2. Het is een twee jarige abonnement met een telefoon Samsung galaxy S5.

Ik heb de telefoon pas einde augustus gebruikt omdat ik met vakantie was en had nog een iphone.
De samsung is in september stuk gegaan en moest naar de reparatie, kort daarna was het weer stuk en heb bij tele 2 een nieuwe telefoon geëist. Tel2 deed moeilijk en zei dat de telefoon weer gestuurd moet worden naar de reparatieafdeling. Ik heb toen contact opgenomen met Samsung en die zeiden dat ik het toestel bij hen kan laten repareren en dat het niet langer dan twee weken zou duren ( bij tel2 duurt het vier weken).
In januarie is mijn telefoon weer stuk ( het scherm viel steeds uit en blokkeerde steeds. Ik heb weer ervoor gekozen om het naar Samsung op te sturen om tijd te besparen. Tele 2 vindt dat het niet kan en dat mijn garantie bij hen vervalt. Samsung heeft na 3 weken wachten laten weten dat er aan de binnenkant van het scherm een klein barst is daarom is de telefoon stuk. Het valt niet binnen de garantie en moet 295 euro, Zo niet moet ik 36,euro kosten. Ik schrok van het verhaal, deze telefoon is vanaf het begin niet goed. Ik heb wil nu Graag weten wat ik kan doen om tot mijn rechten te komen!!. Ik wil het contract ontbinden ??!!

Ik hoop dat ik zo snel een antwoord op mijn vraag krijg.
met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.