Eind augustus een Samsung S7 edge aangeschaft bij Mobiel.nl in combinatie met een Tele 2 abonnement. In oktober zie ik ineens 3 horizontale strepen in mijn beeldscherm. Zowel Mobiel.nl en Tele 2 verwijzen me door naar Samsung. Omdat het toestel nog binnen de garantie valt wordt het op 15 oktober opgehaald. Als ik na een week zelf bel om naar de status van de reparatie te vragen krijg ik te horen dat het toestel niet gerepareerd kan worden en dat ik een nieuwe Samsung S7 edge zal ontvangen. Na 6 weken dagelijks bellen en mailen met de vraag waar mijn nieuwe telefoon bleef kreeg ik tegen alle afspraken een S6 opgestuurd. Direct weer gaan bellen en mailen levert een toezegging op voor de omruil van de S6 voor de S7 edge. Ik wacht nog steeds.....
Zit zonder vervangend toestel en ook aan compensatie doet Samsung niet.
Wat een vreselijk klantonvriendelijk bedrijf!
Hoe kan ik Samsung aan de gemaakte afspraak houden?