Nadat ik een Samsung Galaxy S2 heb aangeschaft kwam ik in aanmerking voor een gratis 16gb micro sd kaart. Even registreren, de stappen in het proces volgen en klaar is Kees. Maar niks is minder waar. Eerst werd mijn imei nummer niet herkend. Samsung bellen (20 min a €0,10 p.m.). Er was iets fout en alles werd geregeld. Ik moest een week later weer registreren en nu lukte het registreren wel. Ik moest nog wachten op een bevestigingsmail die dus niet kwam. Weer geregistreerd en wederom geen mail. Toen maar weer gebeld. (35 min a €0,10 p.m.). Telefoniste was onervaren en vroeg 4 tot 5 keer dezelfde gegevens en ze hield maar vol dat ik de bevestigingsmail op moest sturen. Ze snapte niet dat ik die niet kreeg. Ze gaf het op en zo kreeg ik een andere telefoniste aan de telefoon. Die moest wederom alle gegevens hebben want de 1e telefoniste had niks genoteerd. Ook nu kreeg ik te horen dat ik de mail moest opsturen. Uiteindelijk heeft zij me (alweer *zucht*) geregistreerd en ik zou dezelfde dag een mail krijgen die ik weer op moest sturen. Vandaag gekeken en GEEN mail. Dus weer gebeld (10 min a €0,10 p.m.) en WEER hetzelfde verhaal. Ze luisteren niet naar mij als ik vertel dat er iets mis gaat en vandaag kreeg ik te horen dat mijn email adres niet klopt. Wel raar want de reclame mails van samsung ontvang ik wel op de email adres. Ook deze telefoniste heeft mij geregistreerd en ik krijg vandaag een bevestigingsmail. Ik heb gevraagd of het de bedoeling is dat de klanten op deze manier hun eigen sd kaart moeten betalen maar hierop wordt niet gereageerd.Als ik zeg dat ik een klacht wil indienen omdat dit via email niet kan, wordt er gezegd: Ik wens u een fijne dag mevrouw en daarna tuut... tuut...tuut.
Zo gaat samsung met klanten om! Je wordt gewoon voor de gek gehouden. BAH!!