Ongeveer 10 weken geleden begon mijn vriendin wat problemen te ondervinden met haar (witte) Blackberry Bold 9700. Het scherm werd wit en het indicatorlampje begon rood te knipper, om het toestel weer aan de praat te krijgen moest ze de batterij verwijderen en deze opnieuw plaatsen.
Omdat ze toch nog meer als 1,5 jaar garantie had is ze met het toestel teruggegaan naar de Belcompany en deze hebben het ter reparatie opgestuurd naar Blackberry, dit zou ongeveer 2 weken duren. Na een week kreeg ze bericht dat haar telefoon naar de fabriek in Engeland was opgestuurd en dat het wat langer kon duren. Dat iets langer duren is nu inmiddels al meer dan 8 weken en er is nog geen vooruitzicht wanneer zij haar telefoon terug mag verwachten. Want ze betaald in haar abonnement voor die Blackberry en haar kosten liggen nu ook hoger doordat ze geen gebruik kan maken van Whatsapp of Ping.
Nu ligt dit probleem puur bij de reparatieservice van Blackberry en wil ik dan ook direct bij hun een klacht hierover indienen, maar hiervoor is nergens een duidelijk contactadres of zelfs maar een e-mail adres te vinden. Dus heeft iemand een suggestie hoe ik contact met Blackberry kan opnemen?
Bij voorbaat dank.