Wat moet ik ondernemen om het voor elkaar te krijgen dat HetNet Internet ADSL mijn abonnement overzet naar het aanbod dat mij in april is gedaan:sneller, geen datalimiet, jaar lang kostenloos, daarna 5 euro per maand, vanaf eind mei ingaand?Zie hebben mij zélf dat aanbod gedaan per telefoon; ik heb dat aanbod aangenomen.Ik heb nu voor de derde keer een rekening moeten betalen voor het overschrijden van de datalimiet. Er is dus niet veranderd.
Ik ben al vanafapril, zes maanden dus, naar ze aan het mailen.Ze hebbenna mijn eerste mail toegezegd, het aanbod alsnog in te laten gaan. Daarna heb ik éénmaal een mail van ze gekregen dat het wat langer kan duren dat ze reageren op post. Maar ook dat is alweer een maand geleden.
Ik word hier behoorlijk kribbig van!
Helen