BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe bewijs ik?

Bijdrage door gebruiker
08-03-2012
7 reacties
Op woensdag 8 maart 2012 ontving ik van mijn internetprovider Ziggo een overzicht. Uit dit overzicht bleek dat ik 20.10.2009 een overeenkomst was aangegaan Ziggo alles-in-1 basis.

Nu heb ik destijds Ziggo alles-in-1 plus besteld, wat inhoudt dat ik een snellere internetverbinding zou krijgen.

Nu heb ik onlangs mijn internetsnelheid terug laten zetten door Ziggo van plus naar basis, aangezien mijn dochter bij het terug- zetten geen verschil in snelheid bemerkte. Kostenbespraring €10,- per maand.

Ook ik bemerk na het terugzetten van plus naar basis geen verschil. Kennelijk heeft men mij, zo blijkt uit het overzicht dat Ziggo mij stuurt steeds internet basis aangeboden i.p.v. plus.
Verschil € 10,- per maand.

Maar hoe kan ik dt nu bewijzen? Ik heb Ziggo aangeschreven en gewezen op hun eigen overzicht, maar ik heb nog geen antwoord. Het antwoord zal zijn "foutje" maar we hebben het goede geleverd.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.