Hieronder de brief die ik naar Telfort wil gaan sturen, iemand advies of tips, zit met mijn handen in het haar..
Beste Telfort,
Begin januari2007 belde ik met uw klantenservice om aan te geven dat ik van orange (waarmijn abbonnement inmiddels verlopen was) over wilde stappen naar telfort engebruik wilde maken van een actie voor een sim only 400 minuten abbonnement. Ikheb toen lang aan de telefoon gezeten met een van uw medewerkers om duidelijkte maken wat ik precies wilde. Ook heb ik toen aangegeven dat ik mijn nummerwilde behouden. Ik begreep van de website en van uw medewerker dat er eenbepaald aantal maanden voor staan om ditte regelen, daarom koos ik ervoor om mijn abbonement bij telfort later in telaten gaan. Telfort heeft toen aangegeven dat u voor mij mijn contract zouopzeggen bij orange, ik heb een formulier aangevraagd en ingevuld en opgestuurden alles leek geregeld. Ik kreeg bevestigingen van orange en van telfort.
Op 18 maart,zoals mij schriftelijk bericht was, merkte ik dat mijn simkaart van orange nietmeer werkte, en begon ik te bellen met mijn simkaart van telfort, in de hoogsteveronderstelling dat hiermee ook mijn nieuwe telfort belbundel in was gegaan,zoals afgesproken met uw medewerkster. Immers, hoe kan ik automatisch op uwnetwerk terecht komen en bellen als ik nog geen geldig geen contract heb.Verder is het ook zo dat ik tijdens deze periode zonder contract ook niet onderde voorwaarden van het latere contract val.
In de afgelopentwee weken wachtte ik op bericht van de eerste factuur, die toen nog nietonline te lezen was. Vandaag probeerde ik weer online mijn rekening in te zienen kwam er tot mijn schrik achter dat er binnen een week bijna 150 euro vanmijn rekening wordt afgeschreven! Ik had bijna een hele maand gebeld zonder datmijn contract in was gegaan. Met andere woorden, er bleek een gaat te zittentussen het moment dat mijn nummer was overgezet en mijn bundel inging, zonderdat ik dit wist. Vandaag belde ik weer met de klantenservice waar ik oponbeleefde manier te woord werd gestaan en om eerlijk te zijn, ben ik nu metmijn handen in het haar. Ik had met opzet een goedkope actie sim only bundelaangeschaft (als student met onregelmatige inkomsten) en kijk nu tegen eentorenhoge rekening aan. Had ik van dit hiaat geweten dan had ik wel watzuiniger gebeld in deze 3 weken.
Hopelijk kunt umij helpen met het oplossen van dit probleem.
Groet,