BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HI van KPN

Bijdrage door gebruiker
08-03-2010
5 reacties
op 23-12-2009 mijn abonnement van mijn dochter telefonisch opgezegd conform dmv 1 van opzeg mogelijkheden van HI. Opzegging werd bevestigd. Helaas werd de er nog een keer gebeld door mijn dochter na de opzegging. HI had dus niet het abonnement geblokkeerd zoals overeen gekomen. HI heeft bleef kosten door belasten. Weer telefonisch contact opgenomen, HI zegt dat er wel eens fouten worden gemaakt!! Nu het abonnement per 8-2-2010 opgezegd!! kosten moeten worden betaald ook al is na Jan 2010 niet meer gebeld. Hi mag toch geen abonnement verlengen zonder toestemming van de klant?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.