Hoi,
ik heb een HTC One X lease telefoon van Hi, nu doet het na 3/4 jaar mijn WiFi het ineens niet meer. Ik neem contact op met Hi omdat de telefoon daar ook vandaan komt. Hi verbind mij door met Smartcrare om een afspraak te maken om mijn telefoon te ruilen voor een leentoestel zodat mijn telefoon gemaakt kan worden. Nu heb ik telefonisch aangegeven dat mijn scherm kapot is, en dat ik niet wil en nodig vind dat mijn scherm gemaakt word ALLEEN mijn WiFi Nu 7 dagen verder krijg ik een prijsopgave van Hi 216,59 euro! Ik neem weer contact op met Hi en vraag hoe het komt dat een WiFi antenne zo duur is, en waarom ik überhaupt een rekening krijg. Hi zegt dat mijn WiFi probleem niet onder garantie valt. Het is een telefoon van 3/4 jaar oud dat is toch absurd? Mijn scherm werd ook gemaakt, ik vertelde de mevrouw dat ik aan gegeven heb dat mijn scherm niet gemaakt hoeft te worden en ik ook niet wil dat mijn scherm gemaakt word, ik krijg een heel simpel antwoord terug, dat ik als klant geen keus heb wat er wel en wat er niet word gerepareerd en dat hun bepalen wat er gemaakt word. Wanneer houwt het eens op met de MONOPOLY status/gedrag van telefoon providers? Wat kun je nog doen als klant?
Gr