Wie heeft er ook problemen met hi
Je kan bij hi saldo opvragen met saldo smsen naar 1244]
lekker handig den je dan
maar er komt van de 10 x 9x geen sms terug
slim he he van Hi heb je aan het eind ook een hoge rekening
je kan bellen met Hi krijg je van die studenten aan de lijn zeggen storing
tuurlijk maar na 7 maanden nog
opzouten met die onzin
ik ga nu opzeggen want ik ben het spuugzat