BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

hi sim only; dubbele rekening

Bijdrage door gebruiker
16-10-2010
1 reactie
Hallo,

ik heb onlangs online een abonnement bij hi afgesloten.
Een sim-only abonnement, dat de volgende dag thuisbezorgd zou worden. De koerier leverde mij echter niet het juiste abonnement. Geen probleem, ik kon deze kosteloos terugsturen en nogmaals het abonnement bestellen en dan zou de goede geleverd worden.
De koerier kon het pakketje niet mee terug nemen, dus heb ik het de volgende dag zelf teruggestuurd.
Opnieuw een bestelling geplaatst, en deze keer werd wél het juiste abonnement bezorgd.

Hoewel zowel de koerier als de telefonische helpdesk mij verzekerden dat er geen kosten aan het terugsturen van de sim-kaart verbonden waren, ontving ik toch een rekening voor het tweemaal "aansluiten" van een sim-kaart.
In de veronderstelling dat dit een fout was belde ik; ik had immers slechts gebruik gemaakt van 1 simkaart en de andere ongebruikt teruggezonden. De telefoniste vertelde mij dat dit was vanwege de verzendkosten die zij hadden gemaakt voor het afleveren van de twee sim-kaarten. Ik ben hier niet mee akkoord gegaan, maar moet toch betalen. Mogen ze mij die kosten in rekening brengen terwijl het hún fout was dat de verkeerde sim-kaart geleverd werd?

alvast bedankt voor de reacties,
met vriendelijke groet
Jory
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)