Ik heb in augustus 2006 een 2-jarig abonnement afgesloten met KPN, naar ik dacht. Ik zou hierbij de Sony Ericcson K800i ontvangen, evenals een memorycard.
Het begon al toen ik de Sony Ericcson K800i ontving. Keurig netjes verpakt in doos overigens, maar dit terzijde.
Mijn KPN abonnement ging in op 23-08-06. Echter, mijn abonnement was niet aangesloten alszijnde KPN abonnement maar alszijnde HI. Toen ik dit zag heb ik tot 2 keer toe contact gehad met de klantenservice, echter, er was geen enkele mogelijkheid dat dit teruggedraaid kon worden.
Nu is eindelijk (gelukkig!) mijn HI abonnement afgelopen en heb ik besloten naar een andere provider te gaan, zodat ik alles vanuit 1 bundel betaal. Zo ik ook de eerste keer wilde.
Nu ben ik al vanaf 16 mei 2008 bezig om een unlockcode te krijgen, iets wat na 1 jaar mogelijk is. Deze heb ik pas begin oktober mogen ontvangen. Maar wat moest ik er allemaal voor doen.
Ik heb hem ruim 10 keer ingevoerd via het aanvraagformulier via de website van HI. Ik heb wel 30 keer gebeld om te vragen of ik het nog mag beleven. En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene keer is het , nee hoor mevrouw hebben we niet ontvangen. Dan krijg je als reactie: ja, dat kan kloppen want in de maanden mei en juni was er iets mis met de website. Kort samengevat, je komt geen stap verder!!!! Nu is mijn abonnement van mijn andere provider inmiddels ingegaan maar mijn mobiel kan ik dus niet gebruiken. Maar ik moet wel al betalen voor mijn andere abonnement. Wie betaalt deze kosten??
Wat ik ook nog ontving van HI was een extra rekening. Ik heb de HI abonnement laten stopzetten vanaf 23-08-08. Zo is de abonnement 2 jaar en 1 dag! Heb ik met opzet gedaan omdat ik anders bang was dat men geen 2 jaar zou rekenen. Maar wat kreeg ik nog als beloning?
Een rekening van 23-08-08 t/m 30-08-08. Dus ik weer bellen, en wat denkt u?? Dat kwam omdat ik te vroeg had opgezegd. Nou vraag ik u!! Na een eindeloze discussie zou men het dan in orde maken. En gelukkig kreeg ik een paar dagen later keurig een brief van KPN dat het teveel gecorrigeerd zou worden. Dat was 1 zorg minder. En blijkbaar kon dat wel snel geregeld worden.
Reden voor mij om nu echt naar het hoofdkantoor van de KPN een klachtenbrief te sturen.
Maar een reactie op mijn klachtenbrief, laat staan een vergoeding ho maar!! Dan is er niemand thuis. Het enige wat ik kreeg was na 5 maanden eindelijk mijn unlockcode, maar zonder excuses of wat ook.
Heeft iemand nog advies wat ik kan doen?