Op 15 okt heb ik bij hi mijn abonnement verlengt en mocht ik een nieuwe mobiel uitzoeken. Op de website stond: voor 17:00 besteld,volgende dag in huis, gratis. Ik ging akkoord.De telefonistezegde toe dat ik demobiel de volgende dag thuis zou hebben. Ik kreegeen orderbevestiging waarin stond dat ik 71 euromoest betalen. Ik belde terug. De telefonist probeerde me af te schepen, waarop ik kwaad werd. Hij vroeg het na, en ik kreeg gelijk.Weer werd bevestigd dat ik demobiel de volgende dag zou krijgen. Ik kreeg weer een orderbevestiging. In de orderbevestigingstaat eenlink naar de site van de pakketservice waar je met je order nr kuntzien waar je pakket is. Enkele malen de volgendedag heb ik gekeken. Om 19:00 was nog steeds niets bekend over mijn pakket. Ik bel Hi weer. De telefoniste meld dat het pakket al verstuurd was en gaf me hetnr van de pakketservice. Ik moest zelf bellen om het te regelen (waar is de klantenservice dan voor?). Ik bel de pakketservice. De telefonistezegt dat niets bekend is vanmijn pakketje. De fout moet bij Hi liggen.Er wasniets voor mij ontvangen (de telefoniste van Hi loog dus). Ik bel terug naar Hi ende telefoniste kijkt het na. Het pakketligt nog bij Hi. Dan stelt ze voor om de order te annuleren. Ik moetzelf maar naar een hi winkel gaan om het te regelen (zo probeert Hi onder haar verplichtingen uit te komen). Ikzeg de telefoniste dat ik zo niet behandeld wens te worden. Ze stelde toen voor om mij door te verbinden.Ik werddoorverbonden met een balie die je slechts met andere afdelingen kon doorverbinden (maw: ik was te lastig). Bij deze balie werd ik weerdoorverbonden. En wat bleek: ik werd doorverbonden met de afdeling waar ik net vandaan kwam! Ik deed aan de telefonist mijn verhaal en hij vond dat ik onheus was behandeld.Hij ging kijken wat hij voor me kon doen. Na een tijdje in de wacht, vertelde hij mij dat demobiel gepland stond voor 20 okt (de hi-site en 2 telefonisten hadden me 16 okt gegarandeerd, waarmee ik een schriftelijke toezeggingen 2 mondelinge overeenkomsten had). Toen ik hem ditzeideed hijmoeilijk en stelde voor de order te annuleren(weer een poging om onder de verplichtingen uit te komen). Toen ikom zijn baasvroeg had hij die zogenaamd niet, maar kon ik wel mailen. Vervolgens kapte hij op botte wijzehet gesprek af omdat hij verder niets voor me kon doen (m.a.w.: meneer, u bent te lastig, ik hang nu op). Ikstelde een klachtenmail open stuurdedeze naarde mail die hij me gaf, kmc-klantenreacties@kpn.com.Deze mailbleek echter niet te bestaan(je wordt dus keihard voorgelogenmedewerkers van HI). Ik kan nu alleen nog hethoofdkantoor van de KPN bellen. Hi negeert mijn consumentenrechten, komt garanties van de website niet na, blijft ernstig in gebreke bij mondelinge overeenkomsten endraagt haar medewerkers opdoor leugens en bedrog onder de verantwoordelijkheden uit te komen. Inmiddels heb ik veelkosten gemaakt, ben ik voorgelogen, heb ik nog steeds de beloofde telefoon niet (contractbreuk) en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd, met als doel me zo gek te maken dat ik opgeef. Hoe haal ik mijn recht en krijg ik de gemaakte kosten terug?