Hebben jullie ook vervelende ervaringen met klantenservice van Hi.
ik geef online in een klachtenformulier al mijn gegevens op (incl klantnummer) maar ze blijven maar om een klantnummer vragen anders kunnen ze mijn vraag niet beantwoorden. ik zeg dat ik dat heb ingevuld omdat in het formulier staat "vul uw klantnummer in anders duurt het veel langer voordat we u kunnen helpen" dus ik denk : doen!
gegevens komen niet over bij hun lijkbaar en ze maken er mijn probleem van ipv dat ze me geloven dat ik het heb ingevuld en op basis van achternaam/06nummer mijn gegevens erbij zoeken, nee .... de mails die ze sturen zijn aan elkaar geregen standaard zinnen en het probleem wordt er niet mee opgelost. ik geef aan dat dit ook heel vervelend is het komt onpersoonlijk over en als antwoord, je raadt het al .... een standaard zin. het is inmiddels niet grappig meer. dagen/weken gaan voorbij, ik steeds minder blij en wil zowat een klacht indienen over mijn klachtafhandeling. whats the use van zo'n invulscherm als de gegevens niet doorkomen? maar ben uiteindelijk overstag gegaan, heb mijn klantnummer gegeven.
jullie ervaringen?