BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi Klantenservice en medewerkers onduidelijk.

Bijdrage door gebruiker
04-03-2011
Reageer
Hallo,

Ik zit met een probleem bij Hi, ik heb sinds december bij deze provider een abonnement lopen. En tot nu toe ben ik helemaal niet tevreden.

Mijn toestel is in December 4 dagen na de aankoopdatum vervangen omdat ik een toestel had met een productiefout. Hier konden Hi en Ikzelf niks aan doen. Echter kreeg ik een nieuwe toestel. Na 2 maanden begon deze ook kuren te vertonen. Ik dus naar de Hi winkel gestapt om mijn probleem uit te leggen. De oplossing was om het toestel naar hun reparatie centrum te sturen. Ik stemde hiermee in akkoord.

Ik kreeg een formulier mee, met daarop een bonnummer zodat ik mijn telefoon via internet kon volgen. Dit heb ik 3 weken lang gedaan, en 3 weken lang was mijn telefoon onderweg naar de reparateur. Dit vond ik al merkwaardig, dus ik heb naar @Hi_Webcare getwitterd hoe dat nou zat. Volgens hun is het incheck systeem kapot bij de reparateur. Oké dacht ik?
Vervolgens was mijn telefoon na een aantal dagen in behandeling bij reparateur. 1 dag daarna was mijn toestel weer ontvangen bij de reparateur.
Ik was toevallig in Den Haag ik dat las, dus ik stapte de Hi winkel in. En vroeg hoe het nou zat. "Je toestel is klaar in Engeland en word nu terug gestuurd naar ons reparatie centrum in Nederland, daar vanuit wordt je toestel naar de Hi winkel gestuurd."

Een paar uur later, stond ik in de Hi Winkel in Gouda, om het ook maar even na te vragen, vervolgens kreeg ik van een medewerker met een big smile het volgende. "Je telefoon is nog in Engeland, je bent 'm sowieso 6 weken (in totaal) kwijt." Verder gaven ze me geen informatie ze vroegen niks. Ze wouden niet even nabellen.

Ik heb vandaag 4-3-2011 weer contact opgenomen met Hi via Twitter. En ze vertellen mij dit. "Vanaf 28 maart kun je meer info krijgen bij de Hi winkel in Gouda. *JV"

Dat betekend dus dat ik pas vanaf 28 meer informatie kan krijgen over mijn toestel. Wat betekend dat ik m'n telefoon minimaal 52 dagen kwijt ben. Dit kan toch niet?
Buiten al dat om ben ik verzekerd, is het niet mogelijk om als klant een nieuw toestel te eisen? Ik heb toch ook rechten als klant. 52 weken en als leentoestel heb ik een telefoon gekregen uit het jaar 0.

Met vriendelijke groet,
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.