BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi (dochter van KPN)

Bijdrage door gebruiker
17-06-2011
2 reacties
Al jaren ben ik klant van Hi. Begin april ging ik naar de Hi shop om mijn abonnement te verlengen, de vond de Samsung galaxy S een mooie telefoon en de medewerker legde de doos op de balie. Ik zag dat de doos al geopend was en ik zei nog dat ik liever een andere wilde, echter verzekerde de medewerker dat het een nieuwe telefoon was en alleen uit de doos gehaald kon zijn om het toestel even aan te zetten. Ik nam de telefoon mee naar huis en wat bleek daar, het was een gebruikte telefoon!! Ik ben terug gegaan naar de winkel en daar heb ik mij (helaas) een sim only aan laten praten,
Binnen 4-6 weken zou de aansluiting omgezet worden en ik daarvan op de hoogte gesteld worden middels een sms.

Op 1 juni heb ik een mail gestuurd dat ik het wachten zat ben en kreeg diezelfde dag een mail terug met het antwoord dat het naar de desbetreffende afdeling zou worden doorgestuurd. Het is nu 17 juni en tot op heden hebben ze geen actie ondernomen..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik klaar ben met Hi en het liefst per direct wil weg.. Kan ik ze in gebreke stellen oid.?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.