BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi abonnement

Bijdrage door gebruiker
06-01-2009
11 reacties

Mogen mensen van de klantenservice van hi ongeldige informatie geven waardoor ze later het probleem bij ons leggen?Ik heb een sim only genomen bij HI. Er is mij toen gezegd dat ik elke maand op kon zeggen maar ik dan die maand nog wel af moest maken. Dit was om te kijken of dit bij mij paste en omdat ik toen nog niet goed wist of ik een nieuw toestel wou. Nu begint mijn toestel een beetje kapot te gaan en wou ik een abonnement nemen met een toestel. Ik wou dus vandaag opzeggen bij HI en ze vertellen mij dat dit niet kan. Ik vertel dat mij eerder is gezegd dat ik op kon zeggen per maand. Ze zeggen jammer dan het kan niet. De enige oplossing was of het abonnement afkopen of gewoon het abonnement afmaken tot deze verlopen is. Het komt er dus op neer dat hun een fout hebben gemaakt (wat ook niet de eerste keer was) en die fout nu bij ons als probleem neerleggen.Ze willen niet in staat zijn met mij samen een oplossing te zoeken! wat moet ik dan hier aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.