BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hi

Bijdrage door gebruiker
18-11-2008
2 reacties

ik had voor 1 september een abbonement bij hi, sim-only met een los toestel erbij.

nu wou ik bijna aan het einde van mijn abbonement een andere telefoon en vroeg of het mogelijk was om een telefoon aan te schaffen met korting als ik bij hi bleef.

dit kon maar de telefoon kwam op het verkeerde adres en ik heb nu nog steeds een verkeerd abbonement en betaald voor een telefoon die ik niet heb.

de rekening van hi heb ik al geblokeert en heb al heel veel telefoontjes gepleegd met hi maar ze beloven telkens terug te bellen maar doen niks.

zodra ik terug gebeld word krijg ik te horen dat eraan gewerkt word en zeggen ze dat ik weer terug gebeld zou worden binnen 5 werkdagen maar ben nu 2 weken verder en heb nog niks.

wat moet ik inmiddels doen om er een einde aan te maken want heb al een mail gestuurd naar klanten reacties van kpn( ook hi ) en hij zou in 19 dagen in behandeling genomen worden maar das ook weer een kleine 4 a 5 weken geleden

kan iemand mij hiermee helpen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.