BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hewlett Packard reparatie nieuwe pc

Bijdrage door gebruiker
24-04-2017
4 reacties
Ik heb op 23 februari 2017 een nieuwe all in one pc van HP gekocht.
Deze ging naar 2 weken alweer kapot.
Op 9 maart is deze door HP opgehaald voor reparatie.
Nu ruim 1,5 maand later is deze nog steeds niet gerepareerd en na diverse malen contact met HP te hebben gehad nog steeds geen duidelijk antwoord hoe lang dit nog gaat duren.
Zojuist gebeld door costumer service van HP dat het minimaal 8 weken wacht tijd is voordat HP actie kan ondernemen voor vervolg stappen.
Is dit normaal?
Mijn vertrouwen in HP is ernstig geschaad.
Wat kan ik nog doen om alles te versnellen zodat ik mijn pc weer terug krijg?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.