Vorig jaar april/mei is zonder enige reden mijn ADSL aansluiting van Het Net afgesloten, ineens alles weg. Ik ging natuurlijk bellen, werd van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat ik telefoonkosten had gemaakt van meer dan 300 euro wildde ik dat natuurlijk wel op Het Net verhalen. Nou dat was goed, moest ik gespecificeerde rekeningen opsturen naar de afdeling klachtenafhandeling. Dat heb ik gedaan, dat is nu ondertussen meer dan een half jaar geleden. Na weer tig mails sturen en bellen heb ik dan nu eindelijk een mail ontvangen dat mijn aanvraag in behandeling is genomen en ik recht heb op ongeveer 350 euro vergoeding. Maar die mail heb ik ondertussen ook alweer 3,5 maand geleden gekregen, en nog steeds is er geen geld op mijn rekening gestort!
Graag zou ik willen weten of ik lotgenoten heb, en zo ja wat jullie hebben gedaan, of in soort gelijke situaties.