BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het continue wanpresteren van de UPC-financiele administratie

Bijdrage door gebruiker
22-03-2004
2 reacties

Ik krijg iedere maand, terecht, een factuur van UPC voor Radio,TV en Internet. Op mijn rekening staat al ca. 1,5 jaar vemeld, "te betalen vorige factuur", zonder vermelding over welke periode het gaat. Ik heb al heel vaak telefonisch en per fax gereageerd, zelfs schriftelijk en aangetekend, met de vraag: over welke periode heb ik een achterstand met de betalingen van het abonnement? Ik krijg geen antwoord en telefonisch wordt mij continu gezegd dat ik mijn "bezwaar" op mijn factuur, schriftelijk moet indienen. Sowieso merk ik een nogal grote tekortkoming aan actuele kennis van zaken van de telefoonmedewerkers en zij melden zich ook nooit met hun naam. Waarschijnlijk is dit beleid, zodat je later niemand persoonlijk/schrifteleijk kunt aanspreken op vage en/of foutieve uitspraken. Maar tot op heden reageert UPC helemaal niet op, m.i., een logische en correcte vraag en de rekening blijft vermelden "te betalen vorige factuur". Hoe kom ik te weten of het een terechte melding van een achterstand betreft of een administratieve wanprestatie, want in mijn eigen administratie kan ik geen "gat" in de maandelijkse betalingen vinden. Is het helaas misschien alweer de zoveelste wanprestatie van UPC, en kan ik de "achterstandmelding" klakkeloos blijven negeren, zonder nare gevolgen. Ik heb ook schriftelijk/aangetekend aangegeven, indien de "aanmaning" terecht is, ik bereid ben om de achterstand gewoon te betalen. Wat nu?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.