BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

helpdesk Packard Bell

Bijdrage door gebruiker
17-09-2009
5 reacties

Hallo,

Ik heb al 8x telefonisch contact gehad met de helpdesk van Packard bell over de installatie DVD's die ik zelf moet maken (back-up)maar niet lukt om ze zelf te maken.telkens fout meldingen, de helpdesk zou er voor zorgen dat ik een email zou ontvangen met bepaalde gegevens die ik op moest sturen en dan zou ik de back-up thuis gestuurd krijgen

maar na 2 weken en meerdere telefonisch contact heb ik nog steeds geen mail gekregen, heb ook geprobeert om te faxen naar Packard Bell B.V. Nederland maar dat nummer is niet in gebruik

wat kan ik hier verder nog aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.