Hey Allemaal,Ik had onlangs een klacht voor Het Net. Ik had Het Net een mail gestuurd met daarin het volgende bericht:---------Beste Dhr. / Mvr.Ik kan al een hele tijd een klant van jullie, te weten lida22@hetnet.nl, niet bereiken via de e-mail. Ik heb haar gebeld en zij zegt dat jullie het Internet bij haar hebben afgesloten omdat er iets mis is gegaan met een vermeende opzegging van haar abonnement terwijl dat helemaal niet het geval is geweest. Ik krijg echter geen melding dat haar e-mail niet meer bestaat en mijn mails komen dus wel gedaan door. Leuk en aardig maar dat betekend dat jullie data van mij in jullie bezit hebben die naar haar hoort te gaan. Ik wil weten waar mijn verstuurde data blijft en waarom ik geen melding krijg?Met vriendelijke groet,Harro Heijboer-------Krijg ik de volgende reactie terug:-------Geachte heer/mevrouw, Wij ontvingen van u een e-mail over opzeggen van een van onze diensten of abonnementen. Helaas bevatte uw bericht niet alle gegevens die wij nodig hebben om uw verzoek te verwerken. Wij verzoeken u daarom uw verzoek nogmaals te doen via het webformulier op Het Net Help. Ga hiervoor naar http://www.hetnet.nl/help en geef als zoekopdracht in 3425. Wij zullen uw verzoek dan zo snel mogelijk verwerken. Met vriendelijke groet, Het NetMet vriendelijke groet,HetNet-------Blijkbaar wordt er bij Het Net gewerkt met een soort Internetbot dat als je het woord opzeggen gebruikt meteen je abonnement wordt opgezegt. Goed, ik dus een mail terug sturen want mijn vraag was nog steeds niet beantwoord:Mail terug (beetje geirriteerd):-------Hebben jullie de vraag uberhaupt wel gelezen? Ik ga helemaal niks opzeggen, ik VRAAG wat.Mvg,Harro Heijboer------Krijg ik het volgende terug:------Geachte heer/mevrouw,U heeft ons laten weten dat u de opzegging van uw abonnement met klantnummer 22030790 wilt annuleren. Wij hebben uw annulering inmiddels verwerkt. Uw abonnement blijft ook na [EERDERE EINDDATUM 28-01-2008 geactiveerd.Met vriendelijke groet,Het Net------Ben ik de enige die op deze manier wordt geholpen via de e-mail van Het Net of zijn er meer die deze ervaring hebben?Ik weet overigens niet eens hoe ze aan dat abonnementnummer komen want ik heb niet eens aan abonnement bij Het Net.