BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Help! Wat moet ik nu doen? Ik betaal niet!

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
14-11-2006
  •  
4 antwoorden
  •  

Beste mensen, graag uw advies over het volgen:Ongeveer 3.5 maand geleden vroeg ik per internet een Bellen en Surfen pakket aan bij Het Net ( ben ik nu ook klant van, en bel via de KPN).Echter, ik kwam erachter dat de persoon waar ik volgend jaar mee ga samenwonen, reeds zoiets dergelijks heeft.Ik heb de Helpdesk gemaild dat ik wilde annuleren, en kreeg dezelfde dag antwoord dat dat geen probleem was.Twee weken later kwam er toch een brief om het kontrakt te ondertekenen......niet gedaan. Een week later kwam TNT aan de deur met alle apparatuur..........alles ongeopend retour met dezelfde meneer van TNT.Sinds die tijd schrijft Het Net helaas de "gewone" internetkosten niet meer af, en lijkt de telefoonrekening wel gehalveerd!Vorige week ontdekte ik dat ik bij Het Net sta geregistreerd als Bellen en Surfen afnemer...........WAT DUS HELEMAAL NIET MOGELIJK IS!Ik heb inmiddels 2 emails gestuurd naar de Helpdesk, met dit hele verhaal, en het vriendelijke doch DRINGENDE verzoek dit alles recht te zetten!Helaas geen reactie..............wat moet ik nu doen?Graag uw advies,Groet, Saskia

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.