Geachte lezer,
Ik heb afgelopen jaar op 19 juli 2006 een verlenging voor mijn Telfort abonnement aangevraagd. Ik zou gebruik maken van een actie die tot 28 juli 2006 12:00 uur geldig was. De aanbieding hield in dat ik 300 belminuten zou krijgen voor 8,95 euro per maand. Ook zou hierbij een sms bundel van 30 smsjes geleverd worden met 50% korting op het bedrag van 3,50. Ik heb het contract opgestuurd en op 27 juli 2006 kreeg ik de bevestigingsbrief binnen waarin mijn verlening bevestigd werdt voor het bedrag van: 8,95 per maand en ook de smsbundel werd hierin aangegeven.
Nu kwamen de rekeningen binnen op een ander adres en heb ik er lange tijd niet na gekeken. Nu ik er eind april 2007 achterkwam dat ik elke maand het volgende heb betaald:Het normale tarief van 33 euro per maand i.p.v 8,95.Ook heb ik geen gebruik gemaak van een sms-bundel in de afgelopen periodes.Toen ik per e-mail contact zocht met GSMPLAZA.nl kreeg ik pas na enkele telefoontjes antwoord. Het antwoord was dat ik mijn abonnement maar moest opzeggen. Nadat ik mijn verhaal had verduidelijkt lieten ze weten dat ik volgens hun geen verlenging had aangevraagd maar een nieuw abonnement. Na een nieuwe e-mail te hebben gestuurd waarin ik duidelijk de bevestigingsbrief en mijn contract quote heb ik na 2 weken geen reactie gehad. Ik heb nog enkele e-mails gestuurd waarin ik ook geen reactie kreeg. Hierna heb ik weer gebeld. Ik zou een e-mail moeten sturen en daar gelijk weer reactie op krijgen.En dat was 2 dagen geleden.Ik heb ondertussen voor tientallen euro's getelefoneerd naar hun klantenservice en een stuk of 10 e-mails gestuurd.Mijn contract loopt spoedig af en ik ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.Op dit moment zijn zij mij nog 280 euro schuldig en dit bedrag zal oplopen aangezien ik de smskosten van de 1e 4 maanden van mijn contract nog moet berekenen.Welke stappen moet ik nu nemen nu ik telkens van hun geen of een ontwijkende en zeer slechte reactie krijg?
Alvast harstikke bedankt