PLANET/KPN reageert niet maar stuurt wel facturen Help mij alstublieft? Ik heb mij in juni 2006 aangemeld bij Speedlinq om mijn ADSL- verbinding over te nemen van PLANET/KPN. Nadat Speedlinq contact heeft gehad met PLANET/KPN over de overname van de lijn en de goedkeuring daarover, heb ik direct op 17 augustus 2006 een opzegbrief gestuurd aan zowel PLANET als KPN, betreft de overname van ADSL. De KPN tevens voor opzegging van mijn telefoon per 01-10-2006 en PLANET voor opzegging van mijn abonnement per 31-10-2006. Door verwerkingsachterstanden bij KPN met de post (telefonisch bevestigd) moest ik 1 maand extra betalen voor mijn telefoonabonnement, maar inmiddels is de ADSL-lijn overgegaan en mijn telefoonabonnement afgesloten. PLANET echter, weet van geen ophouden en blijft gewoon facturen sturen. Als ik daar op reageer, dat ik vanaf 31-10-2006 geen lid meer ben, dan geven ze daarop geen antwoord. Ik zit tevens nog op antwoord te wachten op mijn bezwaarmail van 4 oktober 2006. Ze hadden mijn uitgeschreven per 31-10-2007 (!) in plaats van 2006. Helemaal geen antwoord meer. Vervolgens brieven gaan sturen via de TNT-post, maar daarop ook geen enkel antwoord. Daarom heb in bij mijn bank de automatische incasso laten blokkeren, hetgeen weer resulteerde in een aanmaning van PLANET, alleen was die verstuurd door de grote broer KPN. Deze heb ik handmatig volledig betaald, omdat die ging over de periode eind oktober tm begin november. Ik krijg dus nog geld terug van PLANET over de eerste helft van november. In de aanmaning staan natuurlijk dreigementen vermeld van boetes, die mijn worden opgelegd, als ik niet betaal. Op de aanmaning heb ik ook weer schriftelijk gereageerd naar de afzender KPN met mijn hele verhaal, maar ook daarop heb ik een stilzwijgen gekregen. Ze negeren al mijn berichten, zowel emails, als TNT-post en willen gewoon doorgaan met het plunderen van mijn bankrekening. Ik wordt hier – letterlijk - doodziek van en krijg inmiddels slapeloze nachten van dit doodzwijgen. Nu mijn hulpvraag: Kunt u mij adviseren, wat te doen? Berichten hebben geen zin, want ik krijg toch geen antwoord. Telefoneren heeft eveneens geen zin, omdat ik al flink wat eurootjes heb verbeld, zonder ook maar 1 persoon aan de lijn te krijgen. Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek; een ogenblik geduld alstublieft. Ik vermoed zonder meer, dat ik zo rond 25 november a.s. gewoon weer een factuur in mijn emailbox krijg. Deze kunnen ze wegens de blokkade niet automatisch incasseren en dat resulteert wederom in een aanmaning van de KPN………..enzovoort. Kan ik elke post van PLANET/KPN ongeopend terugsturen? Dan staat waarschijnlijk binnenkort de deurwaarder bij mij aan de deur. Van alle communicatie heb ik natuurlijk bewijsstukken, maar wil u daar nu nog niet mee lastig vallen. Help mij alstublieft? Ik weet niet wat ik nu nog kan doen. Ze zwijgen als het graf en dat doet erg pijn.