Mijn toestel is dus al 3 keer kapot gegaan, waarbij alle 3 de keren hetzelfde mankement werd geconstateerd. Waardoor ik ook niet meer kan vertrouwen op mijn toestel, (Xperia T) en schijnbaar ook niet meer op Vodafone. Want 2 weken geleden is het toestel opgestuurd voor reparatie en ondertussen werd ook een vraag gesteld aan een afdeling binnen Vodafone of ik, aangezien het al de 3e keer was, een ander toestel zou kunnen ontvangen. Mijn toestel is onlangs (dinsdag) gerepareerd, en nadat ik gisteren nogmaals heb gebeld dat ik niet akkoord ging met een gerepareerd toestel, maar dat ik een ander, betrouwbaar toestel wenste te ontvangen, werd mij verteld dat de vraag nog bij een interne afdeling lag. Hier kreeg ik spoedig antwoord op. Vandaag kreeg het ''verlossende'' antwoord.
''Hoi de desbetreffende afdeling heeft je klacht grondig onderzocht en ook zij kunnen maar 2 reparatienummers vinden. Je geeft aan dat je het toestel de eerste keer in een Belcompany winkel ter reparatie hebt aangeboden. De Belcompany maakt gebruik van hun eigen reparatieservice.
Op basis hiervan kunnen we je geen vervangend toestel aanbieden
Onze reparatieservice zou tevens het defect opgelost moeten hebben. Ik wil je daarom adviseren om het toestel in de betreffende Vodafone winkel op te halen.
Ik kan hierin verder niets voor je betekenen.
Groetjes, Linda''
Met andere woorden, ook al heb je een abonnement bij Vodafone, en betaal je netjes elke maand op tijd. Doordat jij bij een Belcompany bent geweest, waar jij je abonnement heb afgesloten, telt dit NIET als een reparatie omdat Belcompany niet hetzelfde externe reparatiebureau onder zich heeft. Uiteindelijk komt het neer op het volgende. Vodafone wil mij geen ander toestel geven, wat kan ik hier nog aan doen als consument?
Mijn abonnement loopt via Vodafone, mijn verzekering loopt via Vodafone Garant. En de Belcompany waar ik toen der tijd het toestel weg had, is tegenwoordig een Vodafone Shop.
Zie ook mijn andere post op Radar: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=137883&sid=8a052dd6fd8ed6498c1520d48a8086c9