Op 31 okt. 2013 heb ik een Samsung Galaxy Note 10.1 versie 2014 gekocht via de webshop van Redcoon Benelux. Dat was toen een van de duurste modellen, zodat ik er zeker van kon zijn dat ik een goede had waar ik dagelijks mee kon werken. Netjes en op tijd geleverd, zoals al mijn eerdere bestellingen bij Redcoon. Ja, ik ben/was dus vaste klant. Echter bleek meteen dat er meerde pixels defect waren. Heb ik dan ook direct gemeld. Ik kreeg te horen dat deze dan in reparatie moest gaan en dat wel 3 tot 4 weken kon duren. Omdat ik inmiddels mijn iPad had verkocht en ik deze dagelijks nodig had voor mijn werk, en dus eigenlijk niet zo lang zonder kan, heb ik hier mee gewacht tot de kerstvakantie. Ik heb de tablet dan ook op 22 dec. 2013 geretourneerd.
Om een erg lang verhaal kort te maken, heb ik na tal van mailtjes, telefoontjes, berichtjes via Facebook en Twitter mijn tablet teruggekregen op 19 feb. 2014. Inderdaad, 2 maanden later. Toch enigszins gelukkig dat ik weer normaal kon werken (ermee) pakte ik de doos uit en zette de tablet aan. En je raadt het al.....NIETS!! Ok, dan eerst even helemaal opladen....NIETS. Ik ontplofte dus zo ongeveer. Weer gebeld, gemaild, enz. "Nou meneer, dan dient u toch weer de tablet te retourneren zodat we deze kunnen repareren. Dit gaat weer 3 tot 4 weken duren....".
Omdat ik geen andere mogelijkheid had op dat moment heb ik deze weer direct geretourneerd naar Redcoon. Om weer een lang verhaal kort te maken (alweer met het nodige communicatieverkeer), kreeg ik deze terug op 13 mrt 2014. Drie keer raden....ALWEER NIET GOED!! Weer gemaild, gebeld, enz. En alweer hetzelfde verhaald: terugsturen, repareren, paar weken weer zonder, enz.
Nou, mooi niet meer dus!!
WAT NU TE DOEN??!?!
HELP ME!!