Vorig jaar ben ik helaas ingegaan op een aanbieding van de Phonehouse om via hun een contract aan te gaan met Tele 2 voor 2 jaar. Het ging om een 3 in 1 pakket.
Foto aanbieding
Bij het plaatsen van de order heb ik een Harddiskrecorder besteld. Deze is nooit geleverd, ondanks diverse telefoontjes van mij is deze er nog niet en gaat ook niet komen!
Het is niet mogelijk om ons huidig pakket uit te breiden. Niet bij TELE2 zelf en niet via The Phone House. TELE2 verwijst ons naar The Phone House, en Yhe Phone House weer terug naar TELE2. Het mooie is dat ik in april een upgrade had gedaan bij TELE2 en een compleet bandje heb in moeten spreken aan de telefoon. Allemaal geen probleem en binnen 10 dagen zou alles werken en binnen moeten zijn. Na 2 weken ben ik gaan bellen en van heel dat gesprek wist TELE2 ineens niks meer. Zelfs het bandje was er niet meer. Alle gesprekken die ik daarna heb gevoerd met TELE2 waren heel kortaf van hun kant, ik werd afgescheept met een stel chagrijnige medewerkers en uiteindelijk heb ik The Phone House is terug te vinden dat dit pakket niet uit te breiden was of is. Ook niet in de informatie die wij later thuisgestuurd hebben gekregen van TELE2.
Er is nog meer, vooral technisch. Maar ik irriteer me enorm over vooral de klantenservice en dat ik geen gehoor krijg. Nu alleen nog in contact met The Phone House omdat zij de unieke aanbieding hadden en ik hun rechtstreeks kan benaderen via de mail.