Hallo allemaal.
Ik ervaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel problemen met het 'adctiveren' van de 'internet dagvoordeel bundel' voor mij smartphone de 'samsung gt-s5660'.
Ik heb nu al 4x van mijn internet op mijn gsm/smartphone gebruik van proberen te maken. Maar tot nu toe ervaar ik juist alleen maar meer problemen dan dat ik er een beetje gebruik van kan maken. De allereerste keer ongeveer een maand terug heb ik iet's na 00:00 uur via sms het verzoek voor de internet dagvoordeelbundel ingedient. door 'Internet dag' te smsén naar 4000. Direct hierna kreeg ik wel gelijk de sms van T-Mobile binnen dat mijn verzoek goed was ontvangen en goed was gekeurd (mijn beltegoed was er ook ruim voldoende voor). Echter, de 2e sms (dat mijn internet dagvoordeel bundel daadwerkelijk geactiveerd was) kwam NIET direct daarna binnen,maar vele uren later. Namelijk pas rond 08:00 die ochtend. De 2e keer dat ik mijn internet dagvoordeel bundel erop wou zetten,was om 12:00 uur 's middags op een doordeweekse dag. Ook hierbij ging het te werk,dat ik op mijn eerste sms direct weer reactie vanaf de kant van T-Mobile kreeg,met positieve inhoud. Echter, de 2e sms bleef echter uit. En dit betrof de hele middag + avond (weg e 0,99) voor niks in de prullenbak gegooid letterlijk en figuurlijk. Hierop heb ik via het webcontact formulier hier op de website van T-Mobile,melding hiervan gemaakt. Dit verliep ookal niet echt lekker,omdat dit webcontactformulier volgens mij een technisch mankement ervaard,zodat je het via Chrome van Google niet altijd meteen direct verstuurd krijgt,maar een error-pagina te zien krijgt van Google Chrome,met de melding dat de betreffende pagina 'te veel omlijdingen betreft. Waardoor het laden is stopgezet'.
Binnen de gestelde reactietijd van T-Mobile ben ik door de klantenservice telefonisch terug gebeld,hebben mijn verhaal aangehoort en hebben ter compenstatie mijn dagvoordeelbundel alsnog geactiveerd voor die dag. Dit terugbel telefoontje was een paar werkdagen later en in dit geval 's middags. Iets na 14:00 uur. Voor deze compenstatie hoefte ik niks te betalen. Ik heb toen ook gevraagd of het klopte,als ik bij het eerste smsje van hun terug naar mij (dat mijn verzoek is goedgekeurd) mijn internet dagbundel meteen actief was (terwijl de 2e sms dan hierover nog moest binnen komen). Dit omdat,die middag+avond de 2e sms die ik hierover binnen zou moeten krijgen,ik via 'My T-Mobile' wel bij mij tariefplan, de internet dagbundel erbij zag staan. De medewerkster van de klantenservice verzekerde mij,dat ik van die informatie niet uit moest gaan. Want in tegenstelling tot wat de gegeven's via 'My T-Mobile' mij vertellen,zou de bundel dan nog NIET daadwerkelijk actief staan,zolang ik de 2e sms hierover niet zou binnen hebben (dat die daadwerkelijk geactiveerd zou zijn). De 3e keer dat ik mijn 'internet dagvoordeelbundel' wou activeren. Heb ik in de nacht van Zaterdag op Zondag tussen 01:00 en 01:30 uur het verzoek ingedient per sms. Ook hierbij geld weer,dat de eerste sms direct binnen kwam. Maar de 2e sms liet op zich wachten. Deze heb ik namelijk pas die aankomende Zondag binnen gekregen. In dit geval 's middags tussen 13:00 en 14:30 uur. Juist. bij ELKE situatie dus met vertraging en een vertraging die gewoon steeds verder oploopt. Intussen dit forum al in te gaten gehouden en erachter gekomen. Dat er eind vorig jaar,begin dit jaar giga problemen in de vorm van storing en problemen met de dienst 4000 zijn geweest. Hierover heb ik toen ook melding gemaakt via dit webcontactformulier hierop de site (met ook weer de zelfde mankementen bij verzending). Dit heb ik toen de klantenservice mij voor de 2e keer terugbelde ook gemeld. En men zou het doorgeven kwa het webcontactformulier. Heb toen ook gezecht,dat hun mij veel belofte's hadden toegezecht kwa aanlevering van die 2e sms,etc. Maar van al deze belofte's NIKS is uitgekomen. Heb de medewerker toen ook geconfronteerd met mijn bevinding over deze dienst/service kwa de periode eind vorig jaar,begin dit jaar. Toen is er glashard tegen mij gelochen in de vorm van 'er zijn nu geen incidenten of dergelijke meer bekend'. Flauwe ROTSMOES T-MOBILE!!!!!
Toen kwam die opeens met de opmerking aanzetten,dat er kwa de 'aanlevering van de 2e sms' door T-Mobile een regel is ingesteld,dat de aanlevertijd hiervan in de praktijk letterlijk mag oplopen tot 24 uur. Ja schrik niet >>>>>> 24 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!