Ik ben KPN meer dan zat! Ik zal uitleggen waarom, wij hebben sinds het begin van dit jaar een internet plus bellen abonnement van KPN/Planet. Wij waren heel tevreden, totdat wij gingen verhuizen. Wij hebben doorgegeven op 1 september 2006 te willen verhuizen. Wij kregen hier een bevestiging van, maar hebben verder niets vernomen van KPN. Vandaar dat de verbazing groot was dat op 1 september de verbinding op ons oude adres wel afgesloten was, maar op ons nieuwe adres niet aangesloten!
Het bleek door de ADSL verbinding van de oude bewoonster te komen, zij was vergeten deze op te zeggen. Na veel geharrewar kreeg zij dit toch voor elkaar en kon de verhuizing opnieuw worden aangevraagd. Wij kregen te horen dat we binnen 4 weken internet zouden hebben en weer gebruik konden maken van onze telefoon. Helaas, dit was niet het geval. Maar even bellen naar de helpdesk van KPN, na minimaal 60 minuten in de wacht kregen we te horen dat de verhuizing handmatig was afgebroken en de verhuizing werd opnieuw aangevraagd. Dit hebben wij nu al 3 keer herhaald en nog hebben wij geen internet plus bellen! Dit terwijl de rekeningen binnen blijven komen en wij niets te horen krijgen van KPN tenzij wij zelf bellen. Maar ja, met een mobiele telefoon een helpdesk bellen waar de minimale wachttijd 60 minuten is, wordt een duur grapje! Wij hebben ook al verschillende keren een klacht ingediend, maar hier tot op heden nog niets van gehoord. Wat kan ik doen om KPN wakker te schudden? En wat moet ik doen met de rekeningen, moeten wij deze gewoon betalen of kunnen we ook weigeren? We krijgen immers niet waar we recht op hebben. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik wordt er intussen moedeloos van!!
Claudia & Marcel