BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb het adres nodig van kpn voor mijn klachtbrief

Bijdrage door gebruiker
19-07-2007
5 reacties

Hallo allemaal,

In Juni had ik eenSamsung U600 besteld met een Hi euro 20.

Als ik online gingbestellen kreeg ik elke maand, voor 2 jaar lang, 5 euro korting.

Ik had ook gevraagd ommijn oude nummer te behouden, dit bleek geen probleem.

Ik kreeg mijn telefoonthuis, ik had het contract ondertekend bij de koerier en die verstuurde hetnaar KPN. Ik ging er een aantal keer mee bellen en ik stuurde een sms naar 1244om mijn saldo op te vragen.Er stond toen Hi euro 0, ik snapte er niks vanen belde met de klantenservice.

Een mevrouw wist nietwaarom dat zo was en ze had er hi euro 20 van gemaakt, maar blijkbaar zonderkorting, dus ik belde nog zeker 5 keer terug, het zou helemaal in orde komen.Ik hoefde mij geen zorgen te maken, het zou maximaal 10 werkdagen duren.

Inmiddels is het nogsteeds niet opgelost.

Later kwam ik erachterdat je een Hi euro 0 krijgt omdat je een tijdelijke nummer hebt, dit hadden zemij helemaal niet verteld toen ik het telefonisch kon bestellen (je hoeft hetniet perse online te bestellen, het kan ook telefonisch)

Mijn vraag is wetenjullie het adres van kpn waar ik mijn klachtbrief naartoe kan versturen?

Is iemandanders ditook overkomen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.