BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

HDMI monitor

Bijdrage door gebruiker
04-06-2008
1 reactie

hoi ik heb een HDMI monitor, ,,nu wil ik hem draaien met de ati radeon 3870 ,,via de op sata stroomstekkertjes lijkende stekkertjes...maar als ik dat doet flikkert m `n beeld heel snel zodat ik niets ken doen, ...zet ik hem op de gewone dvi dan doet ie het prima, wat gaat hier nu verkeerd ??? mis ik een stuurprogramma ?? de kaart is hdmi compitabel .. dus die stekkertjes zijn eigenlijk gewoon hdmi stekkers van die platte...wat gaat er mis ?? nu doet ie het op dvi prima ..maja het ken NOG beter via de HDMI ..iemand een idee ?? gr Han

p.s met de stekkertjes start hij gewoon op zie zelfs even windows beeld maar zodra ik mijn pictogram aanvink hoppa flits flits

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)